Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Konkurrencer
CHAT
INGEN KONKURRENCER ER OPPE OG KØRER PÅ NUVÆRENDE TIDSPUNKT
Latest topics
» Dansktime udfordring
Ons okt 09, 2013 10:40 pm by Willieew

» Loneliness Can Kill
Tirs sep 24, 2013 9:27 am by Avery

» Punktum
Man sep 23, 2013 6:04 pm by Avery

» Regler
Man sep 23, 2013 1:41 pm by Avery

» Velkommen til Forfatter Klatten
Man sep 23, 2013 8:15 am by Avery

» Bog Messen 14 - 15 Sep.
Tors sep 12, 2013 10:20 am by Avery

Bog Messen 14 - 15 Sep.

Tors sep 12, 2013 10:20 am by Avery

Bogmesse d. 14 - 15. september

Der bliver afholdt en fantasybogmesse på Herlufsholm Skole i Næstved d. 14 – 15 september. Det betyder så at dette arrangement består af nogle foredrag fra danske forfattere, heriblandt Lene Dybdahl, Josefine Ottesen og Dennis Jürgensen. (se forfatternes program på: Fantasy Bogmesse i Næstved)
Der er mulighed for at lærer en masse nye ting om selve …

Comments: 0

juni 2017
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendar Calendar

You are not connected. Please login or register

Bog Messen 14 - 15 Sep.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down  Besked [Side 1 af 1]

1 Bog Messen 14 - 15 Sep. on Tors sep 12, 2013 10:20 am

Avery

Admin
Bogmesse d. 14 - 15. september

Der bliver afholdt en fantasybogmesse på Herlufsholm Skole i Næstved d. 14 – 15 september. Det betyder så at dette arrangement består af nogle foredrag fra danske forfattere, heriblandt Lene Dybdahl, Josefine Ottesen og Dennis Jürgensen. (se forfatternes program på: Fantasy Bogmesse i Næstved)
Der er mulighed for at lærer en masse nye ting om selve forfatterskabet, og du vil kunne få et kig bag kulisserne for den danske forfatterscene. Det vil bestemt være noget der er til overvejelse, for en amatør forfatter, med nogle drømme om at udgive en bog på et eller andet tidspunkt. På denne måde kan i også få mulighed for at skabe kontakter, til forfattere eller forlag hvor du kan hører hvordan selve processen egentlig fungerer. Vi ved at Gyldendal, Tellerup, og Carlsen forlaget kommer, men der kommer mange andre også.

Administratoren for Vie La Mort, Liam Borzakov har haft snakket med Lene Dybdahl, og fortalt omkring RPG siden, Vie La Mort. Dette havde hun så stor interesse i, og ville derfor rigtig gerne hører mere omkring denne hjemmeside som blev grundlagt for 3 år siden.
Derfor, kom og vær med! Dette er en kæmpe mulighed for dem der har forfatterdrømme i tankerne, og i kan måske give nogle af jeres tekster til nogle af de forlags som kommer, så kan i jo få at vide om det måske er noget de selv gerne vil se lidt mere på. I kan hente inspiration, og vejledning fra mange store forfattere, og derfor ville det være synd og skam at skulle lade sådan en mulighed slippe bort.  
Det her er klart værd at drøfte med forældrene, jeg er sikker på, de vil støtte jer I at komme herover. Man behøver ikke deltage begge dage, men ellers kan vi nok sagtens finde ud af noget med overnatning.

Lene Dybdahls svar til Vie La Mort:

Hej Astrid. Mange tak for din mail. Det lyder rigtig spændende med det forum. Det må jeg lige kigge nærmere på. Jeg vil da også gerne hilse på dig til fantasymessen. Jeg er på kl. 12.30-13.00 og derefter er der vistnok signering i Tellerups stand, hvor vi kan tale sammen :-)
Sig til, hvis I kunne tænke jer at lave en livechat med mig til jeres gruppe eller et interview eller noget med gæsteindlæg, så finder vi ud af det :-)
Venlig hilsen Lene Dybdahl

Har I nogle spørgsmål til Lene Dybdahl omkring hendes forfatterskab, så kan I skrive dem her og jeg vil inkludere dem i interviewet! Det kan være alt lige fra hendes skriverutine, hvordan hun balancerer sit job og hverdagen, hvem der inspirerer hende og så videre!

Jeg håber, I er interesseret i at være med

Vis brugerens profil http://forfatterklatten.danskforum.net

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]